Вакансії

Міністерством освіти і науки України наказом від 19.05.2020 № 654 затверджений  Примірний перелік питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти


Рішенням 26 сесії сьомого скликання від 25 червня 2020 року затверджено Положення про порядок проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності (у новій редакції)


Про результати проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ «ЗАГАЛЬЦІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ – ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», Положення про порядок проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності інформуємо, що за результатами конкурсу на заміщення вакантної посади директора ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ «ЗАГАЛЬЦІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ – ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ переможцем конкурсу є Глущенко Катерина Василівна з результатом 36 балів.


 

Перелік осіб,
допущених до участі у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади директора ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ «ЗАГАЛЬЦІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ – ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  1. Глущенко Катерина Василівна
  2. Сливка Ірина Анатоліївна
  3. Шульга Наталія Володимирівна

Відділ освіти Бородянської селищної ради запрошує на роботу фахівця з публічних закупівель.

Вимоги до нашого кандидата:

  • повна вища фінансова, економічна або юридична освіта;
  • досвід роботи у сфері закупівель – не менше 2 років;
  • розвинені аналітичні здібності;
  • відповідальність, ініціативність, націленість на результат.

В обов’язки входитиме:

  • складання та затвердження річного плану закупівель;
  • здійснення вибору та проведення процедури закупівлі;
  • складання, утвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом “Про публічні закупівлі”;
  • аналізування виконання договорів;
  • здійснення моніторингу змін у законодавстві щодо системи публічних закупівель в Україні.

Приєднуйтеся до нашої команди та отримуйте:

  • офіційне працевлаштування;
  • зручний графік: з пн. по пт. 8:00—17:00;
  • оплачувану відпустку — 30 календарних днів.

Резюме надсилайте на osvitabsr@ukr.net .


Конкурс на посаду

директора опорного закладу освіти «Загальцівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти»
Бородянської селищної ради Київської області

 

Відділ освіти Бородянської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора опорного закладу освіти «Загальцівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти», що знаходиться за адресою: вул. Незалежності, 140-А, с. Загальці, Бучанського району, Київської області, тел. (04577) 3-52-16.

Вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років;
  • організаторські здібності;
  • стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконувати професійні обов’язки;
  • володіння на високому рівні інформаційно-комунікаційними технологіями.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста), у разі наявності присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості;
  • довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;
  • 2 фотокартки 3х4.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  • постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року
    № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»;
  • наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005
    № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  • наказу Міністерства освіти і науки України від 15.04.1993 № 102 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Дата проведення конкурсного відбору: 

11 серпня 2021 року о 10.00 годині.

Місце проведення конкурсного відбору: 

вул. Центральна, 226, смт Бородянка.

Прийом документів для участі у конкурсі здійснюється у відділі освіти Бородянської селищної ради з 01.07.2021 по 20.07.2021 (включно) з 9.00 до 16.00 години, за адресою: вул. Центральна, 226, смт Бородянка.

Етапи проведення конкурсу:

1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;

7) проведення конкурсного відбору;

8) визначення переможця конкурсу;

9) оприлюднення результатів конкурсу.

Додаткову інформацію про проведення конкурсу можна отримати: головний спеціаліст відділу освіти Шевченко Оксана Валеріївна, тел. 096 182 81 33, e-mail: osvitabsr@ukr.net.


 

Про результати проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Бородянського академічного ліцею Бородянської селищної ради Київської області

Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», Положення про порядок проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності інформуємо, що за результатами конкурсу на заміщення вакантної посади директора Бородянського академічного ліцею переможцем конкурсу є Коваленко Олена Вікторівна з результатом 33,1 балів.


 

Перелік осіб,
допущених до участі у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади директора БОРОДЯНСЬКОГО АКАДЕМІЧНОГО ЛІЦЕЮ БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  1. Коваленко Олена Вікторівна

Конкурс на заміщення вакантних посад
педагогічних працівників
Комунальної установи
«Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради

 Відділ освіти Бородянської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради, а саме:

  • практичний психолог – 2 штатні одиниці;
  • учитель-реабілітолог – 1 штатна одиниця.

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради знаходиться за адресою: вул. Нова, 1а, смт Бородянка, Бучанського району Київської області.

Вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Психологія», «Фізичне виховання» (лікувальна фізкультура).

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі:

  • копія паспорта громадянина України;
  • письмова заява про участь у конкурсі з надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • резюме (у довільній формі);
  • копія трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про вищу освіту;
  • інформація про особисту адресу електронної пошти та номер контактного телефону для зворотного зв’язку.

Претендент може надавати інші документи, які підтверджують професійні та/або моральні якості.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: смт Бородянка,
вул. Нова, 1а (про дату проведення конкурсу буде повідомлено додатково).

Умови оплати праці здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства.

Прийом документів для участі у конкурсі здійснюється в Комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради з 25.01.2021 по 23.02.2021 до 16.30, за адресою: вул. Нова, 1а, смт Бородянка.

Додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору можна отримати: Тетяна Рябущиць, тел. 093-533-67-96, e-mail: ircbsr@ukr.net


Конкурс на посаду
директора Бородянського академічного ліцею
Бородянської селищної ради Київської області

 Відділ освіти Бородянської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Бородянського академічного ліцею, що знаходиться за адресою: вул. Паркова, 5, смт Бородянка, Київської області,
тел. (04577) 5-10-35.

Вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта ступеня не нижче магістра;
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років;
  • організаторські здібності;
  • стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконувати професійні обов’язки;
  • володіння на високому рівні інформаційно-комунікаційними технологіями.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче ступеня магістра (спеціаліста), у разі наявності присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
  • довідка про відсутність судимості;
  • довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;
  • 2 фотокартки 3х4.

Особа може надавати інші документи, які підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  • постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року
    № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»;
  • наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005
    № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  • наказу Міністерства освіти і науки України від 15.04.1993 № 102 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Дата проведення конкурсного відбору: 

Про дату та час буде повідомлено додатково.

Місце проведення конкурсного відбору: 

вул. Центральна, 226, смт Бородянка.

Прийом документів для участі у конкурсі здійснюється у відділі освіти Бородянської селищної ради з 20.01.2021 по 08.02.2021 (включно) з 9.00 до 16.00 години, за адресою: вул. Центральна, 226, смт Бородянка.

Етапи проведення конкурсу:

1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;

7) проведення конкурсного відбору;

8) визначення переможця конкурсу;

9) оприлюднення результатів конкурсу.

Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.

 

Додаткову інформацію про проведення конкурсу можна отримати: головний спеціаліст відділу освіти Шевченко Оксана Валеріївна, тел. 096 182 81 33, e-mail: osvitabsr@ukr.net.

 

 


Конкурс на заміщення вакантних посад
п
едагогічних працівників Комунальної установи
«Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради

 Відділ освіти Бородянської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради, а саме:

  • практичний психолог – 2 штатні одиниці;
  • учитель-реабілітолог – 1 штатна одиниця.

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради знаходиться за адресою: вул. Нова, 1а, смт Бородянка, Бородянського району Київської області.

Вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Психологія», «Фізичне виховання» (лікувальна фізкультура).

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі:

  • копія паспорта громадянина України;
  • письмова заява про участь у конкурсі з надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • резюме (у довільній формі);
  • копія трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про вищу освіту;
  • інформація про особисту адресу електронної пошти та номер контактного телефону для зворотного зв’язку.

Претендент може надавати інші документи, які можуть підтверджувати професійні та/або моральні якості.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: смт Бородянка, вул. Нова, 1а (про дату проведення конкурсу буде повідомлено додатково).

Умови оплати праці здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства.

Прийом документів для участі у конкурсі здійснюється у КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради з 15.10.2020 по 14.11.2020 до 16.30, за адресою: вул. Нова, 1а, смт Бородянка.

Додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору можна отримати:

Рябущиць Тетяна Григорівна, тел. 067-417-45-92, e-mail: ircbsr@ukr.net

 

________________________________________________________________

Про результати проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Бородянського ЗЗСО І-ІІ ступенів

Відповідно до Закону України “Про повну загальну середню освіту”, Положення про порядок проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності інформуємо, що за результатами конкурсу на заміщення вакантної посади директора Бородянського ЗЗСО І-ІІ ступенів переможцем конкурсу є Міщенко Ірина Миколаївна з результатом 37,3 балів.

Про результати проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора КЗ “Мирчанський ЗЗСО І-ІІ ступенів – ЗДО” 

Відповідно до Закону України “Про повну загальну середню освіту”, Положення про порядок проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності інформуємо, що за результатами конкурсу на заміщення вакантної посади директора КЗ “Мирчанський ЗЗСО І-ІІ ступенів – ЗДО”  переможцем конкурсу є Крицька Наталія Миколаївна з результатом 26,5 балів.

________________________________________________________________

Перелік осіб,
допущених до участі у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади директора БОРОДЯНСЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІ СТУПЕНІВ

  1. Міщенко Ірина Миколаївна

 

Перелік осіб,
допущених до участі у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «МИРЧАНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІ СТУПЕНІВ – ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»

  1. Крицька Наталія Миколаївна

 


 

Конкурс на посаду
директора Комунального закладу «Мирчанський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти»

 Відділ освіти Бородянської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Комунального закладу «Мирчанський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти», що знаходиться за адресою: вул. Коцюбинського, 1,
с. Мирча, Бородянського району, Київської області, тел. 7-32-34.

Вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта ступеня не нижче магістра;
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років;
  • організаторські здібності;
  • стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконувати професійні обов’язки;
  • володіння на високому рівні інформаційно-комунікаційними технологіями.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче ступеня магістра (спеціаліста), у разі наявності присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
  • довідка про відсутність судимості;
  • довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;
  • 2 фотокартки 3х4.

Особа може надавати інші документи, які підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  • постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року
    № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»;
  • наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005
    № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  • наказу Міністерства освіти і науки України від 15.04.1993 № 102 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 

вул. Центральна, 228, смт Бородянка (про дату проведення конкурсу буде повідомлено додатково).

Прийом документів для участі у конкурсі здійснюється у відділі освіти Бородянської селищної ради з 07.07.2020 по 27.07.2020 (включно) з 9.00 до 16.00 години, за адресою:вул. Центральна, 228, смт Бородянка (каб. 26).

Етапи проведення конкурсу:

1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;

7) проведення конкурсного відбору;

8) визначення переможця конкурсу;

9) оприлюднення результатів конкурсу.

Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.

Додаткову інформацію про проведення конкурсу можна отримати: головний спеціаліст відділу освіти Шевченко Оксана Валеріївна, тел. 096 182 81 33, e-mail: osvitabsr@ukr.net.

 


Конкурс на посаду
директора Бородянського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів

 Відділ освіти Бородянської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Бородянського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів, що знаходиться за адресою: вул. Привокзальна, 2, смт Бородянка, Бородянського району, Київської області, тел. 5-69-33.

Вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта ступеня не нижче магістра;
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років;
  • організаторські здібності;
  • стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконувати професійні обов’язки;
  • володіння на високому рівні інформаційно-комунікаційними технологіями.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче ступеня магістра (спеціаліста), у разі наявності присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
  • довідка про відсутність судимості;
  • довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі;
  • 2 фотокартки 3х4.

Особа може надавати інші документи, які підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  • постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року
    № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»;
  • наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005
    № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  • наказу Міністерства освіти і науки України від 15.04.1993 № 102 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 

вул. Центральна, 228, смт Бородянка (про дату проведення конкурсу буде повідомлено додатково).

Прийом документів для участі у конкурсі здійснюється у відділі освіти Бородянської селищної ради з 07.07.2020 по 27.07.2020 (включно) з 9.00 до 16.00 години, за адресою:вул. Центральна, 228, смт Бородянка (каб. 26).

Етапи проведення конкурсу:

1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;

3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;

7) проведення конкурсного відбору;

8) визначення переможця конкурсу;

9) оприлюднення результатів конкурсу.

Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.

Додаткову інформацію про проведення конкурсу можна отримати: головний спеціаліст відділу освіти Шевченко Оксана Валеріївна, тел. 096 182 81 33, e-mail: osvitabsr@ukr.net.


Конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників
Комунальної установи
«Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради

 Відділ освіти Бородянської селищної ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників Комунальної установи

«Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради, а саме:

  • практичний психолог – 2 штатні одиниці;
  • учитель-реабілітолог – 1 штатна одиниця.

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради знаходиться за адресою: вул. Нова, 1а, смт Бородянка, Бородянського району Київської області.

Вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Психологія», «Фізичне виховання» (лікувальна фізкультура).

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі:

  • копія паспорта громадянина України;
  • письмова заява про участь у конкурсі з надання згоди на обробку

персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

  • резюме (у довільній формі);
  • копія трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про вищу освіту;
  • інформація про особисту адресу електронної пошти та номер

контактного телефону для зворотного зв’язку.

Претендент може надавати інші документи, які можуть підтверджувати

професійні та/або моральні якості.

         Дата і місце проведення конкурсного відбору: смт Бородянка, вул. Нова, 1а (про дату проведення конкурсу буде повідомлено пізніше).

Етапи проведення конкурсного відбору:

  • прийняття рішення про оголошення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;
  • оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору;
  • прийом документів від осіб, які бажають узяти участь у конкурсному відборі;
  • попередній розгляд поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
  • проведення іспиту та визначення його результатів;
  • проведення співбесіди та визначення її результатів;
  • визначення переможця конкурсного відбору;
  • оприлюднення результатів конкурсу (не пізніше ніж через 45 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу).

         Умови оплати праці здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства.

Прийом документів для участі в конкурсі здійснюється в приміщенні КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Бородянської селищної ради з 22.06.2020 по 21.07.2020  (8.00 – 17.00), за адресою: вул. Нова, 1а,  смт Бородянка, Київська обл., 07801.

Додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору можна отримати у секретаря конкурсної комісії за тел.:  093-533-67-96 (Тетяна Григорівна), e-mail: ircbsr@ukr.net .