Відділ освіти Бородянської селищної ради запрошує на роботу фахівця з публічних закупівель.
Вимоги до нашого кандидата:
- повна вища фінансова, економічна або юридична освіта;
- досвід роботи у сфері закупівель – не менше 2 років;
- розвинені аналітичні здібності;
- відповідальність, ініціативність, націленість на результат.
В обов’язки входитиме:
- складання та затвердження річного плану закупівель;
- здійснення вибору та проведення процедури закупівлі;
- складання, утвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом “Про публічні закупівлі”;
- аналізування виконання договорів;
- здійснення моніторингу змін у законодавстві щодо системи публічних закупівель в Україні.
Приєднуйтеся до нашої команди та отримуйте:
- офіційне працевлаштування;
- зручний графік: з пн. по пт. 8:00—17:00;
- оплачувану відпустку — 30 календарних днів.
Резюме надсилайте на osvitabsr@ukr.net .