БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Коли розпочинається прийом документів для вступу дитини до 1 класу на 2024/2025 навчальний рік?
Прийом документів для вступу дитини в перший клас розпочинається 1 березня 2024 року!

Чи визначена дата закінчення прийому документів для вступу дитини до 1 класу на 2024/2025 навчальний рік?
Дата закінчення прийому закладами загальної середньої освіти документів для вступу до 1 класу – 31 травня 2024 року!

Хто подає документи для вступу дитини до 1 класу?
Документи подаються одним з батьків дитини (їх законними представниками) особисто до 31 травня 2024 року.

Хто має право першочергового зарахування до 1 класу?
Першочергово до 1 класу зараховуються діти:
– місце проживання яких, чи одного з батьків, на території обслуговування закладу освіти підтверджене документально;
– які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі;
– які є дітьми працівників цього закладу освіти, чи випускниками дошкільного підрозділу цього закладу освіти (у разі його наявності).

Яким документом підтверджується місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу?
Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається оригінал одного з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):
• паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
• довідка про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників), що видається відповідно до Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207;
• витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків);
• довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
• документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
• рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
• документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму, піднайму, оренди тощо), укладений між фізичними особами (за умови, що користування відповідним житлом є реальним і здійснюється за згодою та волевиявленням власника майна; засвідчення цих двох обставин може відбуватися в різний, але прийнятний спосіб) чи укладений між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
• довідка про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207);
• акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866);
• будь-який інший офіційний документ, у якому зазначено місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників, форма якого визначена законодавством і який видано органом державної влади чи органом місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку.

Як дізнатися, за яким закладом освіти закріплений будинок, де проживає дитина?
На сайтах відділу освіти Бородянської селищної ради та закладів освіти.
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ